analytics

måndag 31 augusti 2009

Tjejen som inte visste bättre - En galärslavs dagbok

I min lilla söta hjärna bor det en She-woman! Hon har muskler som hulken, hon har smarta snickar-moves som "Arga snickar'n" på trean och svingar spaden som värsta Finn-kampare...

I verkligheten så ömmar musklerna och jag blir skit-förbannad när saker och ting inte blir som jag har tänkt. Men jag försäkrar att det kommer att bli världsbäst när det väl är färdigt. Men inte är det vacker medans det pågår. Jag är skitig från topp till tå, jeansen står för sig själva och svetten lackar! Så här kommer det lite bilder från mitt projekt; att skapa en underbar potager... och jag behöver all uppmuntring jag kan få!


2 kommentarer:

  1. Oj oj vad du har varit flitig! Föstår att svetten har lackat. Det kommer att bli toppen bra när det blir färdigt. Hoppas som du att trädgården får en värdig ägare.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  2. Hallå, känner så väl igen det här. Jag har önskat att arga Trädgårdsmästaren skulle vara hemma hos oss ett flertal gånger. Och kroppen värker.

    Jag har lagt in länk till detta inlägg på min blogg under FAVVOINLÄGG :D

    Marit

    SvaraRadera

Läs gärna andra blogginlägg som jag har gjort