analytics

tisdag 18 augusti 2009

När shoppingbehovet slår till ....

... Så åker jag till Timrå!

Ja, nu ska jag inte påskina att Timrå är meckat för shopping men onekligen så finns det mängder av trevliga utflyktsmål kring Timrå som inte Sundsvall är förärad med. Man kan lätt spendera en helg på att besöka utflyktsmål kring Timrå, Söråker och Tynderö.

Idag har jag och C (en av mina bästa vänner) tagit oss en tur till Timrå Gårdsbutik. http://www.timragardsbutik.se/. Det är ett riktigt trevligt ställe! Bodil har verkligen fattat grejen. När man besöker en lite gårdsbutik så måste det finnas lite mer och det har Bodil. Hon har ett litet café i anslutning till butiken. Perfekt avbrott för att inspireras i en trevlig miljö för att sedan kunna ta ett andra varv! Perfekt, eller kanske inte..., för ha-begäret. I like it!
Vad blev det då? Jo, jag hittade en härlig trådkorg som kommer att bli en tidningskorg! Nänä... inget jag kan göra själv, luffarslöjd är inget för mig för än jag har gått kursen :). Kvällen har även innefattats en tur till Anna-Karins trädgård, det var mycket trevligt att inspireras av alla hennes växtval. Kolla in hennes galleri!

Just det ... måste tacka alla mina fina kollegor som kom till min årliga trädgårdslunch. Vad var det du sa A... tre gånger är en tradition! Jag bjuder in på trädgårdslunch även nästa år, lita på det! Kolla in de vackra blommorna som jag fick!

1 kommentar:

  1. Jajemän! :-) Tradition sa Bill, trattition sa Bull!

    SvaraRadera

Läs gärna andra blogginlägg som jag har gjort