analytics

fredag 22 juli 2011

Kök i söderläge

Ni som har läst tidigare inlägg vet ju att jag håller på med ett helt galet projekt. Men jag har bestämt mig... ett köksfönster i söderläge är beställt. Därför måste jag snurra på huset, japp, vardagsrum blir kök och nuvarande köket blir tv-rum. Självklart... eller hur?

Hittade lite inspriation... vita kök är alltid rätt men grått skulle vara mer rätt anser jag. Tydligen är jag några år för sen, eller för tidig hur man nu ser det, för inga köksleverantörer har gråa kök längre. Så det blir ett vitt och om jag ångar mig så skickar jag luckorna på omlackering för rätt grå färg.

I matdelen är det wilde and crazy som gäller. Väggarna ska målas i en matt svart/brun färg och en skottsk-rutig tapet ska sättas på en av väggarna.





Och bara som ni vet så måste vi nu ordna våra liv till det yttersta, så ta intryck av 100kmom.... nått annat är inte att tänka på! http://100kmom.blogspot.com/

Rakt in i helgen - så ha det gott!




Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs gärna andra blogginlägg som jag har gjort