analytics

lördag 22 augusti 2009

Man får vara glad för det lilla

Nu när semestern är slut och man är tillbaks till fållan så tenderar veckorna flyta på i strålande sol! Och när helgen kommer så sprutar det med regn... på tvären och på höjden! Hur glad bli man då på en skala!

Jag skulle ju göra klart mina planteringslådor. Eftersom projektet innefattar ganska stora ytor så är det svårt att få plats under tak. Så jag har fått ägna dagen till att kapa alla bitar till de större lådorna. Eftersom jag tidigare har fått klart två av lådorna så fick de lite färg på sig idag. Nu hoppas jag bara att solen tittar fram i morgon!

Liten solglimt hittade jag ändå i allt elände. Mina solrosor som har tagit sådan tid att växa upp har nu äntligen behagat att visa sig, trots vätan!
Jag har dessutom tagit mig tid att fundera och påbörja en idé som jag har haft under en längre tid. Eftersom jag tycker mycket om att skriva, jag gillar min trädgård och en kombination av detta kommer att bli en ny blogg. Om jag får färdigt allt material så lanserar jag den i september. Vad den kommer att heta, nja... det får ni vänta och se.
Dags att klafsa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs gärna andra blogginlägg som jag har gjort