analytics

tisdag 9 augusti 2011

Yes, precis så vill jag ha det!



En dag som denna är det fullt ös på Fröst, just nu smyg-surfar jag men moppen är på mig i ett. Här ska det städas, fejas och fixas! Och kom inte att säg att det är för att i kväll kommer en representant från AFS som ska granska familjen inför en utbytesstudent... så frågan är om denna shewoman passar som extramamma till en tonårstjej från Italien! Kvällen får utvisa...

Nä, anledningen till att jag städar är att på måndag är det slut på mina livsstils-timmar för i år, ja ni vet man lever ut precis alla hobbies när energin är på högtryck. Tills dess så ska sonen och jag hinna med en tur till Gotland.

TACK, underbara Sundsvallsflyg för vinsten. Biljetterna kunde inte komma till bättre användning då vi aldrig har varit på Gotland. När jag smygsurfade vid lunchtid så passade jag på att boka biljetter till den fantastiska elds- och tornerspelsshow, under Medeltidsveckan, som går av stapeln på lördag kväll. Så nu är det rå-plugg hos sonen som gäller!

Under senaste städpasset så ställde jag alla mina Mårbacka i nya matrummets fönster och jag fick ett "yes" i inredningstarmen*. Det här blir bra det!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

* Min inredningstarm fastnar sällan för trycket av trender och moderna uttryck som rustikt, shabby-chickt osv osv. Tarmen säger ifrån uttryckligen om det inte blir på ett visst sätt. Men den vill inte påstå att den platsar i fancy-pancy-magasin :)

1 kommentar:

  1. Jeg kom lige forbi din blog.
    Hvor har du mange smukke blomster i vinduskarmen.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera

Läs gärna andra blogginlägg som jag har gjort