analytics

fredag 2 september 2011

Jo, jag tar mig över bron ibland!

Spadset med schyssta spadblad för ringa 7,50 kr på Rusta
Ibland tar Fantomen på sig vanliga kläder och vandrar bland vanliga människor, fast nja... mest skurkar. Varför jag försöker hitta kopplingen till mig med Fantomen... har ingen aning. I bland verkar skrivaren, ja ni vet det där otyget med massa knappar o krummelurer på, leva sitt egna lilla liv!

Fantomen ja, klart konstaterat har inget med att jag hyser den största ovilja att ta mig till fastlandet. Om jag måst och det kniper rattar jag Renaulten över bron. Jo, vän av ordning, jag måste tjäna mitt levebröd och detta sker inte på ön. Där av bropendling när nöden kräver, typ varje dag. Men att i övrigt ratta över bron, nja där går gränsen. Nedsidan med denna inställning är att ständigt missa en massa fynd.

Tänk då vilken lycka att ha lösningen och vägen fram att när bropendlig ska ske utöver "nöden kräver". Lisa med bloggen Lisas Torp gav anledning att ta fastlands-sikte på Rusta. Nyligen ankomna studentskan Laura behövde sannerligen byta ut sina ballerina till rejält. Stövlar för 149 pix på Rusta det är grejer det!

Tjing
ps. i helgen blir det till att stoppa ner vitlöken i backen. Fröst goes Italian - hardcore!
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs gärna andra blogginlägg som jag har gjort